هیات قایقرانی خراسان شمالی

وبلاگ رسمی هیات قایقرانی خراسان شمالی

هیات قایقرانی خراسان شمالی

وبلاگ رسمی هیات قایقرانی خراسان شمالی


خزانه دار هیات قایقرانی  خراسان شمالی:

حمایت های مالی در گرو ارائه برنامه عملیاتی 

 خزانه دار هیات قایقرانی  خراسان شمالی گفت: حمایت های مالی به کمیته ها در گرو برنامه ریزی عملیاتی ، دقیق و ارزیابی وقایع سال های گذشته  است تا بتوانیم خود را مهیای یک جهش ورزشی در خراسان شمالی کنیم.

به گزارش خبرنگار ما رامین محمدزاده خانی با ابراز خرسندی از عملکرد کمیته دراگون بوت که پس از ماه ها تلاش بازخورد فعالیت های خود را در سطح ملی به نمایش گذاشت از تمامی کمیته های هیات قایقرانی استان خواست با برنامه ریزی عملیاتی ، دقیق و ارزیابی وقایع سال های گذشته از حمایت های مالی برخوردار شوند.

وی که از سال 1394 خزانه داری هیات قایقرانی استان را بر عهده دارد از چگونگی به ثمر نشستن فعالیت کمیته ها در سال آینده خبر داد و گفت: با کاهش درآمد های هیات نسبت به مدت مشابه سال قبل مهمترین مسئله برای به ثمر نشستن فعالیت های کمیته های ورزشی در استان ، ارائه برنامه عملیاتی و جذب اسپانسر توسط هر کمیته است که در کنار حمایت مسئولین استانی مطمئنا رشد قابل قبولی در ورزش قایقرانی شاهد خواهیم بود .  

++++فقدان سالن اختصاصی 

محمد زاده خانی با نگاه به درآمد ها و هزینه های هیات قایقرانی خراسان شمالی اظهار کرد: یکی از راه های جذب درآمد در هیات های ورزشی اجاره اماکن ورزشی است که متاسفانه با وجود اینکه بسیاری از کمیته های هیات قایقرانی می توانند تمرینات خود را در استخرهای ورزشی انجام دهند از داشتن سالن اختصاصی بی بهره بوده و حتی گاها با پرداخت هزینه های بالا برای اجاره اماکن ورزشی بخش عظیمی از بودجه خود را صرف این مهم می نمایند.

وی همچنین با اشاره به چگونگی حسابرسی دفاتر مالی هیات استان افزود : تمامی درآمد ها و هزینه ها در دفاتر مالی که با امضاء و بررسی خزانه دارو رئیس هیات صورت می گیرد ثبت می گردد و خزانه داری این دفاتر و گزارشات را  به بازرسان به صورت مدون ارائه می نماید.

وی که پیش از این مسئولیت کمیته روابط عمومی و آموزش هیات استان را در رزومه خود دارد ورزش حرفه ای را فقط بر روی سکوی قهرمانی رفتن نمی داند و در این خصوص عنوان کرد : ورزش حرفه ای فقط بر روی سکوی قهرمانی رفتن نیست و یک ورزشکار همانند یک سرباز که از وطن خویش با اقتدار محافظت می کند باید در حفظ ابزار ورزشی کوشا باشد . 

وی افزود : داشته های مالی  توسط روسای کمیته های ورزشی  و ورزشکاران حفظ شود چرا که هزینه های نگهداری از چنین تجهیزاتی علاوه بر استهلاک های موجود که در طی زمان محتمل است  بسیار برای هیات هزینه بر بوده و هیات نباید از سوی ورزشکاران دچار مشکلات و ضربه های مالی شود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۹
سعید صفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی